9 de setembre del 2012

Estrena de la nova equipació (BIKE)


Doncs ja ho veieu, després d'un estiu llarg, per fi ja ens va arribar la comanda 2.0. La nova equipació va causar sensació a la sortida que vam fer dissabte al matí. Fem patxoca, oi?

"On the road". Aquí es pot veure en Gassó "agazapado", esperant per fer un dels seus atacs

En Jordi, el company que ens va fer la foto. Presenten armas...AR!

Al matí sortida de gairebé 60 Km. en bici, ...i a la tarda cursa a Castellar del Vallès. Vaig apuntar-me perquè tinc uns amics que són d'allà, també em feia gràcia provar quin temps sortia en aquesta distància i, a més, hi havien curses pels més petits. El que no havia previst és fer-la després del "tute" del matí. 

Per sort, abans de la sortida pregunto a uns nois del Club Atlètic Castellar sobre el perfil de la cursa, i ja m'adverteixen que és un trenca-cames a 2 voltes -la segona més llarga i pitjor-. Mentres xerrem donen el tret de sortida sense avisar, i vinga a córrer. En només 200 metres ja veig que no tinc cames, i intento trobar el ritme adequat. Em torno a trobar aquests nois que van a ritme, i en definitiva ja no em separo d'ells en tota la cursa. 

Temps final 26:16, distància oficial 5KM, distància real 5.870 mts., ritme 4:28. 
Posició 69/242. 

 L'Ar
  L'Arnau va fer un molt bon paper, el Km li va sortir a 4:42!! En això, s'assembla a la seva mare
 Molta calor i molta humitat, però també molta animació durant el trajecte
 Acompanyat tota l'estona dels nois del CAC
En una de les pujades 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada