3 de setembre del 2012

Aquatló de Blanes



CRÒNICA DE MARIA DOLORS LÓPEZ



Aquest cop jugava a casa i potser per això estava nerviosa, ... o per què havia anat de farra la nit anterior.... o per què 48h abans m'havia donat una pallisa correns i em feian mal les cames ... o per què feia més d'un mes que no nedava...., la qüestió era que anava cap el punt de trobada amb el Pau i pensava que no m'importaria que s'hagués anulat per qualsevol raó, tenia por escènic!!. Però no, el dia era esplèndid, l'aigua estava calmada i l'ambient a tope.
De seguida ens van escriure el dorsal al braç i varem anar a la nostra cadira a deixar les sabatilles i tovallola. Varem anar a veure la temperatura de l'aigua i escalfar una mica (jo dues braçades, el Pau quasi fins a la boia!!). Erem uns 200, preparats per començar, van donar el xiulet de sortida i ara entenc lo que és sortir en mig del grup. Em van donar cops per tot arreu, s'em van creuar, pujar a sobre; als 100 m nedant volia abandonar, el meu cervell no funcionava. Vaig continuar però el frec a frec amb els altres nedadors va durar fins la primera boia, un cop passada aquesta, ens varem estirar una mica i va anar millor.
La transició a córrer va ser bona, lo més curiós: devant meu havia un noi que ficava els peus dintre d'una palangana per treure's la sorra. Durant els 4 Km, la calor va pujar i sorprenentment el recorregut era més llarg que el dibuixat a la web, tot i així encara vaig avançar tres noies, una d'elles m'havia avançat a mi al principi. He de dir que la transició de córrer a nedar va ser força bona doncs l'aigua estava a una temperatura ideal, era refrescant. Aquest cop vaig gaudir més del recorregut, l'aigua estava molt transparent i es veien els peixos a sota, no els hi afectava els que anavem per sobre. Vaig anar enganxada a una noia, com ens diu el mister. En els últims 200m volia avançar-la i oh! el casquet se'm va sortir amb lo que vaig nedar amb ell a la mà (després d'haver anat xupant roda, era lo que em mereixia).
Vaig arribar força sencera amb un temps de 49:54. L'any vinent em tornaran a veure, puc dir que va valdre la pena aguantar al principi. Aquest aquatló també es fa per equips, enguany han estat 40 equips (un neda i l'altre corre), potser l'any vinent algú de vosaltres s'apunta. Ens veiem aquesta setmana, em sembla que comencen els entrenaments.

M. Dolors



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada