29 de gener del 2013

III Duatló de Granollers (Circuit de Montmeló)


Amunt! Vaig pensar quan em va sonar el despertador. És el crit de guerra que tenim per motivar-nos amb el Jacob. En principi hi anava tot sol, però en Jacob va rebre una trucada el mateix divendres al vespre i un angelet li va oferir una plaça que òbviament ell no va desaprofitar! Dit i fet, diumenge a les 9h ens trobem tots dos, amb força fred, al Circuit de Montmeló. Somrient, el Jacob al·lucinava amb els pepis dels duatletes, però el tio de poc s’ha de queixar perquè la “Sisquillo” va molt fina.
Entrem a boxes, jiji jaja, reconeixement del terreny (aquest asfalt promet, hòstia com puja la primera corba,…) escalfem i a les 10h comença el duatló. Vam quedar amb el Jacob que aniríem junts durant tota la prova i com que ell esta fort com un toro, li vaig proposar d’anar els primers 5km de cursa a peu a 4minuts/km (ell els pot fer més ràpids!). El primer km el vam fer volant (prop de 3.30’) però després ja ens vam acomodar a un ritme alegre però portable. Comentar que el Jacob em va fer de llebre, el tio va sobrao!
Arribem a la T1 i aquí ve la meva odissea. Sembla fàcil però no ho és. Posar-te el casc de la bici amb els guants d’hivern. Aaaahhh quina ràbia! La gent estava 30 segons fent la transició i jo potser vaig perdre 2 minuts ben bons en cordar-me el casc! (El pobre Jacob em mirava amb una cara de ESPABILA NEN!!) Total que sortim amb les respectives pepi’s i gaaas (a recuperar el temps perdut de la transició!) Vam rodar amb un grup força ampli i els relleus eren constants. Amb el Jacob també ens anàvem rellevant però s’ha de dir que ens falta una mica d’experiència, perquè en una de les voltes vaig voler tirar del grup i em vaig destrossar!
Després de quatre voltes al circuit força ràpides (en algun moment penses amb Pedrosa’s i companyia) arribem a la T2 que moooolt més ràpid que a la T1 ens canviem i sortim a pels 2,5km restants de cursa a peu. El primer km el correm fent moltes passes (estil Gassó) i després ja ens deixem anar, amb sprint inclòs, fins que creuem la línia d’arribada. Ja sabeu com és el Jacob…em va esperar uns segons a la línia d’arribada per entrar junts!!! Amb aquest tio donen ganes d’entrenar i competir! Gràcies nanu i a por el Prat!!
Organització perfecte, motxilla de regal, caldo calentó a l’arribada...Vaja tot excel·lent! Ens ho vam passar estupendament bé i és una bona manera de conèixer el circuit que tantes vegades veig per la tv. Donar les gràcies al fotògraf Aureli per les instantànies.  L’any que ve anirem a rebaixar el temps (Seria brutal apropar-nos a 1h!) Amunt!
Temps final:

Jacob Roman 1:05:43                                                                                                                                
Albert Hortet  1:05:44

 Abans de la cursa

Després de la cursa

 Arribant a boxes


 Sortint dels primers al pelotón



 T1

3 comentaris:

  1. QUE GRANDES!!!! Que compañerismo :))) FELICITATS!

    ResponElimina
  2. Be, be Jacob i Albert, veu disfrutar i això es nota. Doncs Moltes Felicitats i ara per la propera al Prat.

    ResponElimina
  3. Be, be Jacob i Albert, veu disfrutar i això es nota. Doncs Moltes Felicitats i ara per la propera al Prat.

    ResponElimina