3 de febrer del 2013

Mitja Marató de Granollers


Ja hi tornem, una altra cursa, aquet cop la Mitja Marató de Granollers.
Com casi sempre, i ja comença a ser costum la marea blava/rosa torna a aportar quatre corredors a la competició.

Aquets quatre elements són els Davids, la srta. Rachael (srta. és un dir ja que queda més bé que sra., ja que com sabeu és la sra. del gran capità), i per últim el gran Jacob, (perquè lo de gran, claríssim, ahir a la tarda va participar al Campionat de Catalunya de Duatló per equips i dotze hores despres ja el tenim corrent 21 km., com si res) per cert desde aquí felicitats per la gran posició feta a la duatló, segur que l’any que bé la milloren i sino els hi fotarem una “colleja”. Recordem la baixa a última hora del Sr. Jaume per una grip (vaja excusa) per aquet motiu entra a la convocatoria el anteriorment nombrat Sr. Jacob.

En fi, quedem a una hora prudent per anar tots junts i que el Jacob tingui temps de visitar com a mínim un bar de la zona abans de correr.

Després de la visita de rigor al bar anem a preparar-nos………………. Començan els nervis, cadascú amb les seves parenoies, el David ha quedat amb uns altres amics i no els troba, els truca els retruca i a la fi els troba, ara sorten de Barcelona, carai,  aquets si que són profesionals………………i la Rachael a on està!!!!!!!!! Alarma alarma………….. per fi l’hem trobat a dintre el cotxe posant-se guapa, una mica de rimel els llavis més ben pintats, depilança els últims pels de la cama (corre amb pantalons curts) etc etc……………..ostres i el Jacob, despres de la visita al bar ja está més entonat i està buscant algú per que en faci la foto de rigor, que extrany ja l’ha trobat……………una noia…………aquet tio te molta traça, em tindrè que fixar com s’ho fa, per la meva part jo tampoc trobo uns amics, el tal Juan Pere debutant a la categoría despres d’entrenar solament tres mesos i la Srta. Montse gran atleta i archirival de la nostra Rachael (encara no ha pogut guanyar-la mai i només sentir el seu nom ja és comença a posar nerviosa)

La cursa és presentava amb molt de fred i molt vent, res de res, l’home del temps l’ha esgarrada de nou

Sortim per calaixos segons el temps de cadascú, a qui els meus companys pequen de falta de experiencia, jo surto amb els de menys de 1h 30m, fa 20 anys que no corro a aquesta velocitat pero no m’agraden les multituds, la Rachael i el Jacob en el calaix seguent i el David en el seguent, evidenment amb 12500 corredors els primers km hi ha massa gent per correr cómoda.

Comença la cursa, evidement no he dit res pero el meu objectiu és fer 1h 29m, es a dir a 4m 15 segons el km., la cursa és tot pujada els primers km, suau peró pujada, vaig bé a 4m 10segons, em trobo cómode, quan començan els tobogans em trobo bé i començo a córrer més tranquil i suelto.
Em conec bé el circuit ja que el divendres al vaig fer en cotxe, però ostres!!!!! Que passa????, el vaig fer al revés, merda merda, a on havia una pujada ara hi ha una baixada, quin desastre…..
Molta gent al carrer per tots el pobles, és d’agrair, dona gust córrer així, no fa vent i fa sol, tot perfecte, no tinc cap excusa…. Ahhhhh!!!!  per fi trobo una, tinc la boca seca….. ahhhh, pero bé un avituallament, ja no tinc excusa, aixi que em posarè a fer lo que amb toca que és córrer

Per sorpresa per mi del km 8 al 16 començo a marcar temps molt agradables, 3m 50s , 3m 55s molts 4m 04s, etc etc jo alucinava, els del meu costat parlaven de que ja no arribarien a 1h 24m i jo content, si si no arribareu peró si aguanto fare un temps que ti cagues

Res de nou els ùltims cinc km de baixada, pero ja és fan pesats, tot i aixi consegueixo aguantar el mateix ritme, m’agradaria poguer aumentar-lo pero no dono més de si
Arribo al final, objectiu complert (fer menos temps que un tal Sr. Condropatoso, si si aquet aquet, el que no para de dir que sou tots uns cracks, el mister optimista…..) (no ho volia dir però també he rebasat el temps de la super máquina del gimnàs, un tio de 3m metres dàlt i d’ample amb una coeta molt mona i que el dia que volgui amb fotarà mil voltes, bueno ja me les fot pero avui estic euforic.
  
Final final
Arriba el Jacob, no ho havia dit, però debutant a la distancia i sortin en el mogollon de la gent, ha fet un màgnific temps
Arriba la Rachael també força bé, pero la seva “amigueta” la ha tornat a guanyar
Arriba el David un altra debutant  que també assoleix els objectius
  
David G 1h 27m 54s
Jacob    1h 32m 06s
Rachael 1h 38m 35s
David P  1h 39m 07s
  
Ens veiem demà en el entrenament
Un plaer de gaudir aquets esports amb tots vosaltres, seguiu així……

Salutacions i molt agraït
DAVID GASSÓ

Beeeeeeeeee, beeeeeeeeee!!
 Els cracks abans de començar a córrer
...i després de la cursa (sense despentinar-se!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada