1 d’octubre del 2012

DUATLO DE PLATJA ALTAFULLA 2012



CRÒNICA DE JOAN JONAMA
Un cop mes em trobo davant del poble que m´ha vist moltes vegades entrenar per preparar els meus triatlons. La veritat és que sempre he pensat que és un lloc ideal per aquest esport. 

Sortim la Lluïsa i jo el dissabte amb una pluja bestial i quan arribem el temporal era important... ( el temps al 3-24 no l´havia seguit tant en la meva vida). La veritat que el panorama era desolador i la Lluïsa cada cop mes decebuda… però així es aquest esport?? 

Aquest matí canvi radical : un vent fort de mestral i un fred de collons, ens dirigim cap a  boxes i la organització decideix que no es fa natació. Canvi de xip radical, Lluïsa decideix no participar (jo estic d´acord i vosaltres també...veritat?) En un no res em trobo a tope vestit amb mono, maillot, manguitos tot del VDX TRI rosita xaxi!

Sortida en tres blocs molt duatleta content, surto al primer bloc agarrotao total pero tranqui. Al k 3 de cursa trepitjo una pinya i …me llamo tobillo del color que vulgueu pero segueixo all meu rotllo …faig la transició tranqui pero amb ganes...surto amb el plat i no el deixo tota la bici, penso que he fet un bon parcial, curradet… molt xupon i poc ciclista. Faig la segona transició i em sento pata palo pero vaig amb ganes, ritme de creuer i fins al final pel passeig amb molt de públic animant i un sol radiant (té nassos). Arribo i no se el temps corro sense rellotge però estic content, agafo la samarreta un platan, powerade i directe al hotel (a les 11 haviem de deixar la habitació).

Després  he vist corre el meu fill i ell sí que ha patit però s´ha portat molt bé.

Estic segur que no ha nascut una estrella però encara tinc una mica de llum, el que si és cert es que, o em dedico a entrenar una mica o participo per divertir-me. Espero que la propera encara ho passi millor.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada