25 de març del 2012

Duatló de Banyoles


Duatló més aviat dureta la que he fet aquest matí a Banyoles. Ja fa un temps vaig veure aquesta prova al calendari, i em va cridar molt l'atenció la distància a fer (10 Km corrents + 40 Km bici + 5 Km corrents), atès que vaig pensar que em serviria força com a preparació del Half Challenge. Dit i fet, doncs un mes més tard ja estava de camí de Banyoles.

Avui feia un dia esplèndid, amb poc vent, el cel molt clar, i les vistes del Pla de l'Estany espectaculars amb el Pirineu nevat al fons.


Malgrat que després dels 10 Km inicials tenies que fer 40 Km en bici per un circuit amb cert desnivell i després tornar a córrer 5 Km, la gent -com sempre- surt amb ritme altíssim. Jo m'he deixat endur "a mitges" i he acabat fent el primer tram en 45:36. 

El circuit de bici ja el coneixia del Triatló Olímpic, i l'he acabat millorant en una mica de 2 minuts (1:29:09).

I finalment, la part que més m'agrada i on tothom pateix molt, qué és la darrera cursa a peu. L'he fet en 24:18, i aquí és on he estat proporcionalment millor classificat.

Al final, temps de 2:39:03 (posició 310 de 349 acabats) i molt satisfet amb el domini que vaig adquirint d'aquestes distàncies.

  Imatge del boxes i de l'aparcament

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada