17 d’agost del 2012

Triatló Sprint Les Angles

CRÒNICA D'ALBERT HORTET


Dissabte 7 de juliol em presento ben d’hora al llac de les Angles (Pirineu Francès) per córrer al Triatló Sprint de l’Altriman.  Les sensacions són bones i és que fer un triatló en aquest entorn és meravellós!
Vaig a recollir el dorsal i ràpidament em dirigeixo a la zona de boxes per preparar-me. Em capfico dins del neoprè i vaig a la zona de sortida vora el llac mentres sento el briefing de la cursa. Tot i no ser el primer triatló de l’any els nervis fan de les seves i les pulsacions comencen a pujar!
Donen el tret de sortida i a l’aigua. Em col·loco força endarrerit per esquivar els cops dels màquines i bastant agobiat surto de l’aigua en 11:34. Això de nedar amb neoprè no té preu! A bon ritme vaig cap als boxes vigilant de no caure amb alguna pedra i/o arrel. Al mateix temps intento treure’m el neoprè…però noi quina feinada! Això ho hem d’entrenar!
Per fi sóc damunt de la bici i començo a pedalar amb il·lusió i és que dels 18km gairebé la meitat són de pujada i la resta de baixada! El tram de pujada el faig força a gust, mentres que el descens tot i anar a tope m’avancen uns quants fieres (però com pot ser, si vaig tot donat!!!)Al final aquest tram el faig amb 39:13. Torno a ser als boxes i molt lentament (no entenc perquè, seran els cordons?)em poso les bambes per sortir a córrer. El circuit  és estupendo ja que va vorejant el llac fins arribar al final de la presa on dones mitja volta i cap a la meta! Després de 22:42 arribo amb un somriure d’orella a orella i és que m’ho he passat de conya!!
Espero poder tornar l’any per fer la olímpica!!
 
 Escalfant abans de la sortida de l'aigua
 A l'aigua!
Sortint de nedar. Ràpid cap a la bici!
A punt d'arribar a la meta

 Resultats:
0:11:34
01:33
47
0:02:55
0:39:13
30,60
40
45
2
0:01:19
0:22:42

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada