20 d’agost del 2012

Triatló de l'Armentera

CRÒNICA DE M. DOLORS LÓPEZ


Un quart de set del matí. Sona el despertador. No és per anar a treballar, no és una urgencia. Tinc un deute pendent amb el I Triatló de L’Armentera, que es va aplaçar degut al mal temps, diferencia? estic de vacances…. M’aixeco, esmorço una mica i desperto al reste de la familia, si si, venen amb mi. L’arribada a L’Armentera és fàcil, són les vuit del matí d’un 15 d’Agost i la temperatura ja està a 25ºC. Ja hi ha una llarga cua a la preinscripció. Tinc el número 18 al braç.
El Lluis i jo lluïm el mallot del VDX.
Són 600 m de natació pel Fluvià, 11 Km en bicicleta per camins de terra entre pomers i perers i 3,3 Km correns pels mateixos indrets.
Es dona la sortida amb 17 min de retard des de dintre del riu i nedem en contracorrent. Hi han molt contrastos, l’aigua freda i calenta segons sigui dolça o salada, doncs estem a la desembocadura del Fluvià. La transició a la bici és rápida però constato, un cop més, que encara tinc molt marge de millora, la gent va llençada!!! La transició a la carrera no és tan senzilla, començo a un ritme que penso que em puc passar el matí… mica en mica em refaig i em marco com a objectiu agafar una noia que va al davant, a uns 400-500 m. Finalment no la vaig agafar però em vaig quedar a 13 seg (bé!), avançant inclús a d’altres triatletes.
El temps final va ser de 1:14, cap meravella, però amb l’bjectiu aconseguit: no entrar l’última.
Encara em queda molt per aprendre, sobretot trobar el meu ritme en les diferentes disciplines, qüestió de sensacions i calibració.
Fins a la propera, potser Gavà?

 Lluïnt els colors i tatuatge

 Imatge de la sortida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada