22 de gener del 2012

Duatló de Cerdanyola

Fantàstic!! Aquest matí hem disfrutat com mai, ha estat un d'aquell dies que tot surt rodó, però anem per parts:
Per començar, la organització de la prova ha estat excel·lent. Cap cua per deixar la bossa, tampoc per entrar la bici a boxes, WC grans a la carpa, multitud de voluntaris arreu de la cursa, bossa del corredor generosa -amb ampolla de vi inclosa-, circuit molt atractiu, arc d'arribada amb rellotge, sorteig de material, massatges,... en fi, que si ens hi volen el proper any hi tornem!
Avui ens hem despertat amb 5 graus de temperatura, però mica en mica el termòmetre s'ha anat enfilant fins arribar a una temperatura perfecta per córrer i anar en bici.
Per part del club avui l'hem vingut a representar l'Albert i un servidor, al marge dels que han vingut a donar-nos suport (David, Jacob i el míster). Tot just arribar m'he trobat el Nico i seguidament l'Albert que em comenta que està encostipat, malgrat això acaba la prova en el lloc 203 amb un magnífic temps de 01:11:15. Que farà quan es trobi bé? Pel que fa a la meva cursa, tot i quedar en el lloc 319 amb un temps de 01:20:17 he acabat força content per les bones sensacions que he tingut. M'havia proposat fer els primers 5 Km a un ritme 5:00 ó 4:45 per tal d'estalviar forces, no obstant quan es dona la sortida veig que tothom surt cagant llets i que hem començo a quedar sol a la cua (la mare que els va...), aleshores començo a apretar, al caps d'uns minuts em trobo en Joan i el Jacob animant de valent cosa que em fa apretar encara una mica més... conclusió: tot i la pujada acabo els primers 5 km en 21:40 (a 4:20!!). La part de bici, al ser un circuit més que conegut per mí, l'he dosificat de manera excel·lent. I finalment, ha començat la darrera part a peu on m'ho he passat millor i que se m'ha passat molt ràpida. Aquesta part de la cursa, tot i ser força curta (2'5 km.) en general es veia patir molt a la gent, suposo que deu ser pel fet per haver apretat massa abans.
Bé, a veure si l'any que ve som més del Club Natació Valldoreix!!

L'Albert i jo abans de la cursa
L'ambient a boxes...
...i l'ambient amb companys d'altres clubs (Toni, Jordi i Roger)

1 comentari: