26 de desembre del 2011

Mike Burton... tu cara me suena


Gràcies al míster, ara ja sabem qui és en Mike Burton. Nascut a Iowa (EUA) al 1947, va arribar a guanyar 3 medalles d'or als Jocs Olímpics de Mèxic i Munic, a més de ser plusmarquista als 1.500 mts. lliures. La clau o el secret estava en els entrenaments exigents que feia.

Per aquest motiu, en aquestes dates tant especials i tenint-lo en compte com a inspiració, en Joan ens va programar el següent entrenament:
3 sèries de 400 + 3 x 200 + 3 x 100 + 3 x 100 = 2'4 Km.

El dia que vaig a la piscina em trobo a en Jacob que anava a maxacar-se al gimnàs i em comenta que en realitat aquest entrenament s'ha de fer amb 4 sèries i no amb 3. Com que vaig amb tot el temps del món, amb ampolla d'hidratació i amb barreta energètica, i sense el paper... acabo fent el següent:
10x25 escalfament + 4 sèries de 400 + 4x300 + 4x200 + 4x100 + 2x25 per refredar = 4'3 Km.
No cal dir que vaig dormir com un angelet...   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada